Konsumenci coraz częściej sięgają po cukier trzcinowy, doceniając jego walory na co dzień, a nie tylko podczas specjalnych okazji. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom, producent Cukru Królewskiego wprowadza na rynek produkt w nowym większym opakowaniu: cukier trzcinowy 1 kg w papierowej torebce wzmocnionej od wewnątrz folią.
Cukier trzcinowy odróżnia od cukru białego charakterystyczny karmelowy smak i miodowy aromat. Nie został on poddany procesowi rafinacji, a jego cechą charakterystyczną jest złoty kolor. Ze względu na swoje walory smakowe cukier trzcinowy jest nieodzownym składnikiem wielu potraw czy egzotycznych drinków. Coraz częściej nie wyobrażamy sobie naszych codziennych zmagań kulinarnych bez jego użycia.
- Aktywnie obserwując rynkowe zachowania konsumentów, zauważamy rosnącą popularność kategorii cukru trzcinowego. Reagując na zapotrzebowanie naszych klientów, postanowiliśmy wprowadzić do sprzedaży cukier trzcinowy zapakowany w kilogramową torebkę - mówi Beatrycze Grela, Dyrektor Marketingu Südzucker Polska S.A. - Sprawdzi się on idealnie jako dodatek do letnich lemoniad, deserów oraz wypieków. Trzcinowy Cukier Królewski to także najlepszy wybór do drinków oraz nieodzowny składnik w kuchni – dodaje Grela.
Nowy produkt z portfolio firmy Südzucker Polska S.A. został wyposażony we wzmocnioną folią torebkę, która ma za zadanie chronić produkt przed działaniem czynników zewnętrznych, a tym samym zachować jego najwyższą jakość.
Cukier trzcinowy Królewski 1 kg, cena detaliczna ok. 7,99 zł.
Link do strony artykułu: https://wm.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/nowy-trzcinowy-od-cukru-krolewskiego